OGŁOSZENIE

Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej informuje lekarzy weterynarii  wolnej praktyki o rozpoczęciu naboru do wykonywania czynności urzędowych, o których mowa w art.16 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu kazimierskiego w ramach umowy -zlecenia w 2023r. w zakresie:

  1. szczepień ochronnych lub badań rozpoznawczych,
  2. sprawowania nadzoru nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, targowiskami oraz wystawami, pokazami lub konkursami zwierząt,
  3. badania zwierząt umieszczanych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania świadectw zdrowia,
  4. pobierania próbek do badań monitoringowych
  5. badania laboratoryjnego mięsa na obecność włośni,
  6. badaniu mięsa zwierząt gospodarskich z przeznaczeniem na użytek własny
  7. przeprowadzanie kontroli gospodarstw utrzymujących trzodę chlewną w zakresie spełniania wymogów bioasekuracji.
  8. badania mięsa zwierząt łownych
  9. prowadzenia kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe weterynaryjne,
  • wykształcenie techniczne weterynaryjne lub wyższe weterynaryjne (dla osób wykonujących czynności pomocnicze),
  • posiadanie prawa jazdy kategorii B,
  • zdolności organizacyjne,
  • komunikatywność,
  • obowiązkowość,
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows i Excel, znajomość polskich i unijnych przepisów weterynaryjnych
  • znajomość systemów GHP, GMP i HACCP,
  • posiadane kwalifikacje, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 22 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu czynności wykonywanych przez osoby niebędące pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej oraz kwalifikacji tych osób (Dz. U. 2004. 89. 860 ze zm.),

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia od osób pierwszy raz ubiegających się o wyznaczenie:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • zaświadczenie o ukończonej 3 – miesięcznej praktyce w zakładzie prowadzącym działalność w zakresie uboju zwierząt rzeźnych wyznaczonym przez wojewódzkiego lekarza weterynarii – w przypadku nadzoru nad ubojem zwierząt rzeźnych, w tym badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierząt w trakcie uboju oraz nadzoru nad rozbiorem, przetwórstwem lub przechowywaniem mięsa,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
  • aktualne zaświadczenie lekarskie TYP A o zdolności do wykonywania pracy na stanowisku: lekarz weterynarii,
  • aktualne zaświadczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych,
  • aktualne badania okulistyczne,
  • aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu z BHP,
  • aktualne zaświadczenie o prawie do wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
  • aktualne zaświadczenie od pracodawcy (dla osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę) o otrzymywanym wynagrodzeniu brutto za m-c kalendarzowy, stanowiącym podstawę wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne, które musi być co najmniej równe minimalnemu krajowemu wynagrodzeniu ustalanemu na dany rok kalendarzowy,
  • prawidłowo wypełnione Oświadczenie Zleceniobiorcy – odpowiednio Załącznik Nr 1,
  • prawidłowo wypełnione wniosek o wyznaczenie do realizacji zadań w ramach umowy – zlecenia – odpowiednio Załącznik Nr 2.

 

Uwaga:

Z obowiązku złożenia kopii dokumentów zwolnieni są lekarze weterynarii, którzy składali w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej określony dokument wymieniony w specyfikacji załączników z tytułu  uprzednio wykonywanych czynności i które zachowały swoją ważność

Wyznaczenie nastąpi zgodnie z Wytycznymi  Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w Kielcach z dnia 14 listopada 2019r. w sprawie sposobu wyznaczania na czas określony lekarzy weterynarii niebędących pracownikami Inspekcji do niektórych czynności, o których mowa w art. 16 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej.

Wnioski o wyznaczenie dostępne są w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej oraz na stronie piw.kazimierza24.pl.

Osoby zainteresowane powinny złożyć wnioski w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej w terminie do 06.12.2022r. do godziny 15.30 ( data dostarczenia kompletnej dokumentacji do siedziby PIW Kazimierza Wielka).

Komisyjne rozpatrywania złożonych wniosków odbędzie się 09.12.2022r. Komisja po rozpatrzeniu i ocenie wniosków sporządzi listę osób wyznaczonych wraz z zakresem wyznaczenia. Wnioski niepodpisane oraz niekompletne pozostaną bez rozpatrzenia.

2.Ogłoszenie z dnia 23.11.2022r.- Załacznik 1-Oświadczenie zleceniobiorcy

3.Ogłoszenie z dnia 23.11.2022r.-Załącznik 2