Powiatowy Lekarz Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej ogłasza nabór kandydatów do realizacji zadań w zakresie kontroli gospodarstw utrzymujących trzodę chlewną w zakresie bioasekuracji ASF na terenie powiatu kazimierskiego.


Kazimierza, dnia  26 lipca 2021  r.

OGŁOSZENIE


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej w związku z art. 16 ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej z dnia 29 stycznia 2004 roku ( t.j. Dz. U.2021, poz.306) ogłasza nabór kandydatów do realizacji zadań Inspekcji Weterynaryjnej w ramach umowy zlecenie w zakresie:

  • Przeprowadzania kontroli gospodarstw utrzymujących trzodę chlewną w zakresie bioasekuracji ASF na terenie powiatu kazimierskiego


Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe weterynaryjne
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Zdolności organizacyjne, komunikatywność, obowiązkowość
  • Umiejętność obsługi komputera (Windows, Office)
  • Podstawowa znajomość polskich i unijnych przepisów weterynaryjnych


Wymagane dokumenty i oświadczenia od osób pierwszy raz ubiegających się o wyznaczenie:

  • Podanie o wyznaczenie do realizacji zdań w ramach umowy- zlecenia, o którym mowa w ogłoszeniu
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Kopia zaświadczenia o aktualnym prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz do celów późniejszego wyznaczenia do wykonywania czynności weterynaryjnych w ramach umowy zlecenia
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Aktualne orzeczenie lekarskie o zdolności do wykonywania pracy na stanowisku lekarz weterynarii
  • Aktualne badania okulistyczne
  • Aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu BHP
  • Aktualne zaświadczenia od pracodawcy (dla osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę) o otrzymanym wynagrodzeniu brutto za m-c kalendarzowy, stanowiącym podstawę wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne, które musi być co najmniej równe minimalnemu krajowemu wynagrodzeniu ustalanemu na dany rok kalendarzowy
  • Prawidłowo wypełnione Oświadczenie Zleceniobiorcy
  • Prawidłowo wypełniony wniosek o wyznaczenie do realizacji zadań w ramach umowy zlecenie


Uwaga:

Z obowiązku złożenia kopii dokumentów zwolnieni sa lekarze weterynarii, którzy składali w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej określony dokument wymieniony w specyfikacji załączników z tytułu uprzednio wykonywanych czynności, które zachowały swoja ważność.

Wyznaczenie nastąpi zgodnie z Wytycznymi Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w Kielcach z dnia 14 listopada 2019r. w sprawie sposobu wyznaczania na czas określony lekarzy weterynarii niebędących pracownikami Inspekcji do niektórych czynności, o których mowa a art. 16 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku o Inspekcji Weterynaryjnej.

Terminy i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć do dnia 09.08 2021 r. w sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej, ul. Budzyńska 2, 28-500 Kazimierza Wielka od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 – 15:30;


DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej, ul. Budzyńska  2, 28-500 Kazimierza Wielka, kazimierzawlk.piw@wetgiw.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 41 3522-051 kazimierza.piw@wetgiw.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru w celu realizacji zadań wymienionych w ogłoszeniu w ramach umowy zlecenia w 2021 r.
Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszego naboru
Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 16 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (t.j. Dz. U.2021, poz.306) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Pliki do pobrania:

Oświadczenie Zleceniobiorcy (Zalacznik_1_26.07.2021.docx)

Oświadczenie Kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Oświadczenie o niekaralności (Zalacznik_3_26.07.2021.doc)

Oświadczenie ZUS (Zalacznik_4_26.07.2021.docx)

Zgłoszenie (Wniosek _2021_wyznaczania_lekarzy_weterynarii_do_wykonywania_czynnosci_urzedowych.docx)